Arxiu dʼarticle

2on Trofeu Terra de Vins 2019

2019-05-19 11:49
Ahir es va celebrar a Vilafranca del Penedès el 2n Trofeu Terra de Vins de Solo Dance. Del CPA Olesa van participar en la categoria juvenil les patinadores Alba Rodríguez i Paula Alonso. Moltes felicitats!!!!

2on Trofeu Terra de Vins 2019

2019-05-16 21:06
Aquest proper dissabte 18 de maig tindrà lloc a Vilafranca del Penede´s el 2on Trofeu Terra de Vins de Solo Dance. Del CPA Olesa participaran les següents patinadors:   Categoria Juvenil:   Alba Rodríguez Paula Alonso   Gaudiu molt de la...

Fase classificatòria Interclubs, Figures Obligatòries a Olesa de Montserrat Recibidos x

2019-05-12 16:39
El CPA Olesa vol felicitar als patinadors/es i els seus entrenadors/es per la bona feina que han fet aquest dissabte passat a la Fase classificatòria Interclubs de Figures Obligatòries que va tindre lloc a Olesa de Montserrat.

Pase de nivell B, C i D a Sant Pere de Ribes

2019-05-12 16:24
Avui al matí, ha tingut lloc el pase d'iniciació B, C i D a Sant Pere de Ribes. Moltes Felicitats als patinadors/es que han aprovat el pase. Molts ànims als patinadors que no han aprovat, segur que el pròxim pase aproven el nivell.

Fase classificatòria Interclubs, Figures Obligatòries a Olesa de Montserrat

2019-05-09 16:36
Aquest proper dissabte 11 de maig es disputarà a Olesa de Montserrat la Fase classificatòria d'Interclubs, modalitat Figures Obligatòries. Del nostre Club hi participaran els següents patinadors:   Iniciació C majors: Aina Valencia Carla Sánchez Abril Lozano Alba...

Pase de nivell B, C i D a Sant Pere de Ribes

2019-05-09 16:35
Aquest proper diumenge 12 de maig al matí a Sant Pere de Ribes tindrà lloc un nou Pase de nivell. Per part del CPA Olesa hi aniran les següents patinadores:   Iniciació B: Aina Valencia Naia Angel Aroa Carrasco Alba López Carla Sánchez   Iniciació C: Marta...

Trofeu CN Terrassa

2019-04-30 00:05
El patinadors que van participar al Trofeu del CN Terrassa van ser els següents:   Categoria Cadet Masculí: Paris Téllez   Certificat : Anna San Félix   Pre-certificat : Sílvia Roselló   Iniciació A: Abril Lozano   Iniciació Pre-A: Eva...

Pase Lliure Iniciació A i Certificat.

2019-04-28 21:02
Aquest diumenge passat, va tindre lloc el passe d'iniciació A i Certificat a Sitges. Moltes Felicitats Judit Pallarés per Haver aprovat el passe d'iniciació A Molts ànims Paula Alonso, segur que el pròxim passe aproves el nivell.

Campionat Espanya Solo Dance 2019

2019-04-28 20:51
Del 25 al 27 d'Abril a Gandia s'ha disputat el Campionat d'Espanya de Solo Dance. El nostre Club ha estat representat en la Categoria Cadet per la nostra patinadora i actual Campiona de Catalunya Ainhoa Angel. En el que ha fet una gran feina i ha quedat...

VII Trofeu Club Natació Terrassa

2019-04-25 16:26
Aquest proper cap de setmana del 27 i 28 d'abril el nostre Club participarà amb un nombrós grup de patinadors. De seguida que les tinguem penjarem les fotos de l'event i el llistat de patinadors que han participat.   GAUDIU MOLT DE L'EXPERIÈNCIA!!!
Ítems: 11 - 20 de 136
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>