Arxiu dʼarticle

CAMPIONAT DE BARCELONA DE DEBUTANTS

2017-12-15 13:31
El proper dissabte 16 de desembre al Pavelló de Santa Eulàlia de Ronçana tindrà lloc el CAMPIONAT DE BARCELONA DE DEBUTANTS. El nostre club participarà amb la patinadora Maria Naranjo en la categoría INFANTIL modalitat LLIURE.   A gaudir i molta sort!!!   Adreça Pavelló: PAVELLÓ...

Trofeu del Ví

2017-12-10 17:06
Aquest cap de setmana ha tingut lloc el trofeu del via a Vilafranca en el que ha participat el CPA Olesa obtenint uns bons resultats.

Trofeu del Ví

2017-12-06 14:18
Aquest dissabte 9 de desembre el nostre club participarà al Trofeu del Ví a Vilanfranca del Penedés. Hi assistiran les següents patinadores:   Iniciació A LLiure: Andrea Barredo Sílvia Roselló Abril Lozano   Iniciació B Lliure: Aroa Carrasco Alba López   Gaudiu i molta sort...

Mor Jaume Pons

2017-11-30 21:04
EL CPA Olesa vol donar el seue condol als familiars i amics de Jaume Pons i els clubs en els quals estava com entrenador. Avui el món del patinatge ha sofert una gran pèrdua.

Pase 25 de Novembre a Vilanova i la Geltrú Llegir més: https://www.cpaolesa.es/news/pase-25-de-novembre-a-vilanova-i-la-geltru/

2017-11-26 11:45

Pase 25 de Novembre a Vilanova i la Geltrú

2017-11-22 13:39
Aquest proper dissabte 25 de Novembre al matí aniran a pase les/els següents patinadores/ors:   Iniciació LLiure    Certificat: Maria Naranjo / Martina Garcia   A: Mireia Alonso / Alba Rodríguez   Solo Dance Iniciació   Certificat: Eva Roselló   B: Andrea...

Festival Sant Fost

2017-11-19 12:39
Aquest cap de setmana ha tingut lloc la final d'interclubs de F.O i Lliure a L'Atmetlla del Valles. Les patinadores del nostre club han fet una gran feina. Moltes Felicitats noies.  

Festival de Sant Fost.

2017-11-17 22:26
Aquest proper dissabte 18 de novembre el CPA Olesa assistirà al Festival de Sant Fost. Ho farà amb les següents patinadores:   LLIURE:   Certificat:  Martina García Anna San Félix Maria Naranjo   Certificat -1: Paula Rosa Paula Alonso   Molta sort a totes!!   ADREÇA...

Marató TV3

2017-11-01 15:12
Aquí teniu les fotos de la col·laboració del CPA Olesa amb la Marató de TV3.

Marató TV3

2017-10-30 20:28
Amb motiu de la MARATÓ DE TV3 el CPA OLESA vol col·laborar fent unes jornades de portes obertes per a tothom que es vulguin posar uns patins i gaudir d'un matí solidari. Estarem el dia 1 de novembre al matí a la pista annex al Pavelló Salvador Boada. Us hi esperem de 12:00 a 13:00h !!! Cal portar...
Ítems: 111 - 120 de 136
<< 10 | 11 | 12 | 13 | 14 >>