Arxiu dʼarticle

IV TROFEU DE SABADELL (Petites).

2019-02-10 10:44
Ahir a la tarda les petites del nostre club amb les nostres entrenadores Andrea Prieto i Maria Cantarell van participa en el IV TROFEU DE SABADELL fent una molt bona feina. Moltes Felicitats noies!!!!!!!!

IV TROFEU DE SABADELL

2019-02-09 16:49
Aquest matí patinadores del nostre club amb la nostra entrenadora Andrea Prieto han participat en el IV TROFEU DE SABADELL fent una molt bona feina. Moltes Felicitats noies!!!!!!!!

IV TROFEU DE SABADELL

2019-02-05 16:39
Aquest proper dissabte 9 de febrer el nostre Club assitirà al IV Trofeu de Sabadell. Participaran les següents patinadores:   Iniciació E: Irene Minuesa Irene Jiménez Claudia Sánchez   Iniciació C: Aina Valencia Naia Angel Carla Sánchez Daniela...

CAMPIONAT BARCELONA FIGURES OBLIGATÓRIES

2019-02-05 16:32
Aquí teniu les fotos de la participació de la nostra patinadora i la seva entrenadora al campionat de Barcelona de F.O.

CAMPIONAT DE BARCELONA XOUS I QUARTETS 2019

2019-01-29 20:35
Aquí teniu les fotos del CPA Olesa que en el CAMPIONAT DE BARCELONA XOUS I QUARTETS 2019 competia per primera vegada.

CAMPIONAT BARCELONA FIGURES OBLIGATÓRIES

2019-01-29 16:30
Aquest proper diumenge al matí tindrà lloc a Sant Celoni el Campionat de Barcelona, Nivell Nacional de Figures Obligatóries .   La nostra patinadora Maria Cantarell competirà a la Categoria Juvenil.   Molta sort Maria!!!   Adreça Pavelló: CENTRE MUNICIPAL...

CAMPIONAT DE BARCELONA XOUS I QUARTETS 2019

2019-01-23 17:56
Aquest proper cap de setmana del 26/27 de Gener a Vilanova i la Geltrú el CPA Olesa estarà representat, per primera vegada, a la Cateforia de Xous Grups...

Felicitació Nadal

2018-12-24 10:16
La junta del CPA Olesa, entrenadors/es i els patinadors/es del nostre club us volem desitjar unes bones Festes i un Feliç Any Nou.

Pase estraordinari Certificat totes les modalitats - Manresa

2018-12-21 09:41
Aquest proper dissabte 22 el nostre Club anirà al pase extraordinari de Certificat amb les següents patinadores:   Solo Dance : Naia Angel   LLIURE : Paula Alonso i Anna San Félix   Molta sort a les tres!   Adreça Pavelló: PAVELLÓ DEL PUJOLET c/ Sant...

Cens Electoral.

2018-12-17 18:06
Aqui teniu la relació de socis del nostre club. SOCIS.docx
Ítems: 41 - 50 de 136
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>